Son Yazılar
Loading...
1 Kasım 2015 Pazar

Info Post

Mount and Blade Warband Bozkurtlar Diriliyor modu ile Orta Asyanın Tükrlerler şahlanışına tanık oluyoruz. Oyun Kürşad isyanı ile başlıyor. Moda bir çok yenilik eklenmiş.
Taraflar;
-Göktürkler
- Doğu Roma İmparatorluğu
- Emevi Halifeliği
- Avar Kağanlığı
- Kitanlar
- Sasani İmparatorluğu
- Çin Hanedanlığı

Modun özellikleri;
  • Çin Seddi ( beta için sahne objesi olarak eklemdi yerlestirilecek )
  • Yeni kılıçlar,baltalar,kalkanlar ( betada bolca mevcut )
  • Yeni zırhlar ( mevcut )
  • Oba ( mevcut )
  • Avcılık ( mevcut) 
  • Kafa kesme ( mevcıt )
  • Taverna Animasyonu ( mevcut )
  • Çift elli kılıç ( model hazır animasyon olmadığı için eklemedim kalkan olarak eklerim talep olursa )
  • Yeni müzikler(mevcut)
  • Anadolu,Balkanlar ve Asya haritası ( mevcut )
  • Din sistemi ( mevcut )
  • Irk sistemi (Beta da yok eklenecek )
  • Yeni yüzler ( Beta da yok eklenecek )
  • Akademi ( mekan olarak mevcut beta da işlevsel değil)
  • Menü ekranında yeni resimler ( tabi ki )
  • İbadet yerleri(Cami,Kilise,Mağara  modeller ve objeler hazır betaya eklenmedi)
  • Kampta dolaşmaya çıkma ( sahnesi eksik olduğu icin işlevsel değil )
  • Şehir ve obalardaki insan sayısı çoğaltıldı (mevcut )
  • Köyde konaklama( mevcut )
  • Askerlere ek maas vererek moral arttırma ( mevcut )
  • Kral iken lordlardan görev alamama ( mevcut )
  • Devlet kurunca kendi askerlerini oluşturma( betada yok inşallah v1 e )
  • Baştan aşağı değişmiş 8 taraf ( mevcut )
  • Birçok yeni sancak( mevcut )
  • Yenilenmiş paralı askerler( mevcut )
  • Düzenlenmiş bazı yoldaşlar (mevcut ) 
  • Düzenlenmiş 7 kral ( mevcut )
  • Düzenlenmis lordlar ( v1 e bırakıldı )
  • Eser miktara sahne ( v1 için daha fazla yapılacak )
  • Askerle gerçek kendi ekipmanları ile dövüşme ( ekledim bundan sonraki sürümde görürsünüz ) 
Mod içinden görüntüler;




Rar Şifresi: CavalryMan
...:::BU ALANA REKLAM VEREBİLİRSİNİZ:::...

31 yorum:

  1. OYUNA RAR ŞİFRESİ NE YAAAA ADAM GİBİ KONU EKLEYİNNN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar şifresi: CavalryMan

      Ek olarak konuya eklendi.

      Sil
  2. ABİ MOD AÇILMIYO MODU NASI KURCAM MODS KLASÖRÜNÜN içindekileri warbanda mı atcam yoksa mods klasörünü direk modules e mi atcam nolur yardım 5 GÜNDÜR OYNAYAMIYOM!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir hata alıyorsun? Rar dan çıkarttığın dosyaları mod klasörünün içine atıcaksın. Dah sonra oyuna girerken navite yerine bozkurtu seçeceksin.

      Sil
    2. Abi bende bozkurt gelmiyo abi ben aynen söyle yaptim bozkurtlar diriliyor klasorundeki mod dosyasini modulese attim bende rardan filan cikarmadim aldigim hata da su kaplamalqr yukleniyor diyo ve oyun duruyo 8 dk bekleyinci yukleniomus ama ben 45 dk bekledim olmadi oyunu acarkende native yerine mod geliyo abi tam olarak nasi kurulcaz tam anlatsan abi 7 gundur ugaeiyom saygilar

      Sil
    3. Abi Biliyosan tam olarak modun nasıl kurulduğunu anlatırsan sevinirim...

      Sil
    4. İndirdiğin dosyayı rardan çıkar. Mount and Blade Warban klasörünün içine kopyala. Daha olmazsa bende kurup bir denerim.

      Sil
    5. Abi bende rar dan çıkmıyo

      Sil
  3. Abi bende bozkurt gelmiyo abi ben aynen söyle yaptim bozkurtlar diriliyor klasorundeki mod dosyasini modulese attim bende rardan filan cikarmadim aldigim hata da su kaplamalqr yukleniyor diyo ve oyun duruyo 8 dk bekleyinci yukleniomus ama ben 45 dk bekledim olmadi oyunu acarkende native yerine mod geliyo abi tam olarak nasi kurulcaz tam anlatsan abi 7 gundur ugaeiyom saygilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Şimdi Mod 1.5 gb olduğu için kaplama alanında çok beklersin birde daha beta aşamasında rar içindeki mod yazanı mount and blade warband adlı dosyaya sağtık yapıp modules klasörüne at sonra da klasörün adını değiştir bozkurtlar diriliyor yap sonra dosyanın boyudu 3,10 gb olucak yani kaplama alanında çok beklicez :) Bu arada Burdaki Kanala Abone Olursan Sevinirim
      https://www.youtube.com/channel/UCMF9hx5sDStksBKF0CCFfEA

      Sil
    2. hocam 4 saat bekledım sıze cıddı cıddı söylüyorum abartısız lütfen artık ılgılenırmısınız facebook adresınızı verırsenız vea skype daha ıyı ılgılenırsenız sevınırız :)

      Sil
    3. Mod 1.165 ve üstü sürümler için uyumlu

      Sil
  4. kaplamalar yükleniyor da kalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam ediyor bayaya bekletiyor orda mod ağır biraz

      Sil
  5. benim oyuna başlarken hata veriyo isyanu basınca devamı gelmiyo

    YanıtlaSil
  6. kaplamalar yüklenirken sonlara doğru hata veriyor neden yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  7. İsyana basınca hata veriyor çözüm önerseniz ?????????????

    YanıtlaSil
  8. abi ben bi kanal açıcam TekZeka ismi nası sizce bu arada blogunuz çok güzel
    :) saygılar

    YanıtlaSil
  9. selamun aleyküm benim mount blade warband sürümü 1.153 admin sence
    açarmı oyunda bu mod ??

    YanıtlaSil
  10. bu programı uygulamalı yani görsel olarak bize gösterirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  11. Oyunun indirme linki güncellenmiştir. Mod hala beta modundadır. Mod yapımcısı oyunu halen güncelleyerek stabil hale getirmeye çalışıyor.

    YanıtlaSil
  12. mod klasörünü oyunun modules klasörüne attım ama oyuna girişte kaplamalar yükleniyor diyip kalıyor neden böyle oldu

    YanıtlaSil
  13. Merhaba









    Abi çok teşekkürler


    YanıtlaSil
  14. abi isyana basınca bişe olmuyor sonra ctrl alt delete yapıncada runtime error hatsı veriyor ;(( ;(( ;((

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar ben oyunu indirdim kaleleri kuşatabiliyoruym ancak şehirleri kuşatamıyorum çözümü bilern var mı?

    YanıtlaSil