Son Yazılar
Loading...
1 Ocak 2015 Perşembe

Info Post

Mount and Blade Warband İçin Osmanlı Senaryosunda harita değişikliği, yeni krallıklar, yeni şehirler eklenmiş.  İstanbulu tekrar fethetmenin keyfini çıkartın.

ÖZELLİKLERİ

-Yeni Harita Eklendi.
-Yeni Devletler Eklendi.
-Yeni Şehirler Eklendi.
-Dönemin Hükümdarları Eklendi.
-Yeni Başlangıç Seçenekleri Eklendi.
-İtemler Yeniden Adlandırıldı.
-Yeni Yoldaşlar Eklendi.


Dosya şifresi: ahmetaktas
Modu indirip Mount&Blade Warband\Modules içine atın.

Oyun İçi Görüntüler











...:::BU ALANA REKLAM VEREBİLİRSİNİZ:::...

8 yorum:

  1. ikinci sürümüne bakcaz bu cok guzel

    :d

    YanıtlaSil
  2. kergit armor falan diye hata veriyor yardım ed admin

    YanıtlaSil
  3. abi ben indirdim benim warbandım 1.1 versiyon modu indirdim hazırladım ve modulese attım oyunu açtım modu seçip başlattım ve sonra hata verdi açılmadı bende kapattım ACABA EKSİK BİRŞEY Mİ YAPTIM Bİ YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  4. ha abi bide hata veriyor dedim ya orada khergit armor normalmap felan yazıyo yardım edin AÇILMIYO

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. uygun olan sürüm kaç?

    YanıtlaSil
  7. Ya bu hatayı sürekli veriyor düzenliyor bi yardci olun

    YanıtlaSil
  8. ya sorununuz directx ile alakalı olabilir directx run bişey bişeyi indirip yeniden açın bilgisayarı

    YanıtlaSil